Firma AC PROREF Sp. z o.o. posiada w ofercie agregaty chłodnicze, sprężarki, chłodnice, automatykę i armaturę chłodniczą oraz wiele innych komponentów. Zajmujemy się produkcją zespołów sprężarkowych, agregatów skraplających, chillerów oraz agregatów do central wentylacyjnych.
Dbając o kompleksową obsługę klientów oferujemy również wszelkie materiały i narzędzia niezbędne do montażu i obsługi serwisowej urządzeń chłodniczych.
W ofercie posiadamy urządzenia klimatyzacyjne marki Sinclair: klimatyzatory (ścienne, przypodłogowo-podsufitowe, kasetonowe, kanałowe oraz typu Multi oraz system SDV, klimatyzatory przenośne), osuszacze oraz oczyszczacze powietrza.
W naszej ofercie znajdują się zarówno sprawdzone rozwiązania jak i innowacyjne pomysły, których realizowanie oparte jest na certyfikowanych technologiach. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają oznakowanie CE.
Naszymi dostawcami są
Firma AC PROREF Sp. z o.o. posiada w ofercie agregaty chłodnicze, sprężarki, chłodnice, automatykę i armaturę chłodniczą oraz wiele innych komponentów. Zajmujemy się produkcją zespołów sprężarkowych, agregatów skraplających, chillerów oraz agregatów do central wentylacyjnych.
Dbając o kompleksową obsługę klientów oferujemy również wszelkie materiały i narzędzia niezbędne do montażu i obsługi serwisowej urządzeń chłodniczych.
W ofercie posiadamy urządzenia klimatyzacyjne marki Sinclair: klimatyzatory (ścienne, przypodłogowo-podsufitowe, kasetonowe, kanałowe oraz typu Multi oraz system SDV, klimatyzatory przenośne), osuszacze oraz oczyszczacze powietrza.
W naszej ofercie znajdują się zarówno sprawdzone rozwiązania jak i innowacyjne pomysły, których realizowanie oparte jest na certyfikowanych technologiach. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają oznakowanie CE.
Naszymi dostawcami są
GENERAL TERMS AND CONDITIONS OF SALE
- GENERAL PROVISIONS
The General Terms and Conditions of Sale shall apply to the sale Agreements, delivery or services offered by AC PROREF Sp. z o.o. (hereinafter referred to as “Seller”). These General Terms and Conditions of Sale shall not apply to Agreements concluded with consumers.
Any changes, deviations and exclusions to the General Terms and Conditions of Sale shall require the written consent of the Seller under pain of nullity.
The application of the General Terms and Conditions of Sale applied by the Purchaser shall require the written consent of the Seller and this shall include a detailed indication of the scope of validity of these terms and conditions, otherwise they shall be null and void.
Should any of the points be invalid, the remaining conditions shall remain binding.
- OFFER
2.1 All price lists, catalogues, documentation, and promotional materials made available by the Seller, as well as the “General Terms and Conditions of Sale” do not constitute an offer within the meaning of the Civil Code.
2.2 The Agreement is concluded at the moment of the Seller’s confirmation of the Purchaser’s order acceptance for execution. Confirmation takes place in the form provided for in GTCS.
2.3 If the Seller becomes aware of the Purchaser’s bad financial situation, the Seller may at its own discretion:
- withdraw from the Agreement with immediate effect for reasons attributable to the Purchaser,
- demand additional performance security from the Purchaser designated by it and withhold performance of the Agreement until the Purchaser has provided the designated security.
- ORDER
3.1 The Purchaser’s order may be placed
- in writing,
- by fax,
- by email,
and should specify:
- name of the good and/or the catalogue number,
- Quantity of goods,
- price and payment terms
- completion date,
- and the Seller’s offer number if any
The Seller reserves the right not to reply to orders that do not meet the above conditions. If possible, the Seller will clarify any doubts concerning the order with the Purchaser.
3.2 The Agreement shall be concluded at the time indicated in point 2.2 of the GTCS.
3.3 The Purchaser shall not be entitled to withdraw from the Agreement, except in cases provided for in the Civil Code. In the event of failure to collect the object of sale/supply from the Seller within the time limits specified in the order or the Agreement or refusal to accept such an object sent by the Seller to the Purchaser within the time limits agreed upon by the Parties, the Seller shall charge the Purchaser with a fee for storage of the object in the amount of PLN 100.00 for each started day of delay in the collection of the object by the Purchaser.
3.4 Point 3.3 shall not exclude the Seller’s right to withdraw from the Agreement in the case of the Purchaser’s delay in collecting the goods. Withdrawal shall not exclude the Seller’s claim to the Purchaser on account of storage of the goods.
- ORDER PROCESSING CONDITIONS
4.1 Data provided by the Seller on the dimensions, weight, and technical data given in the offers are approximate and deviations from them are permissible. The above may not be treated as a mistake of the Purchaser within the meaning of the Civil Code.
4.2 The agreed lead times are approximate. The Seller shall not be liable for losses incurred by the Purchaser due to a delay in delivery caused by reasons beyond the control of the Purchaser.
The Seller shall not be liable for contractual penalties charged by the Purchaser to its Counterparty or for other claims raised by the Counterparty against the Purchaser due to a delay in the delivery of the Equipment. Withdrawal from the Agreement by the Purchaser due to a delay shall be permitted only upon the Seller’s consent.
4.3 The Seller cannot be held liable for non-performance of an order if this is due to force majeure, strike, fire, actions of authorities or other reasons beyond the Seller’s control.
4.4 The Purchaser shall be obliged to check the condition of the consignments at the time of their delivery by the carriers and in the event of any shortage or damage, to take action to enforce compensation for the damage against the carrier, in the forms and time limits stipulated by law, secure the consignments and immediately inform the Seller of any observed deficiencies.
4.5 The risk of accidental loss of the item shall be transferred to the Purchaser at the time of handover of the Agreement subject to the carrier by the Seller.
- PRICES
5.1 The list prices quoted by the Seller are net prices, ex the Seller’s warehouse and do not include transport costs. Upon the Purchaser’s request, the Seller shall inform him about possible transport costs to the place indicated by the Purchaser.
5.2 Prices and delivery terms and conditions are subject to change without prior notice, unless previously approved by the Seller in the form of a written order confirmation.
5.3 Prices of goods quoted in foreign currencies may be invoiced in these currencies or will be converted into Polish zlotys according to the NBP [National Bank of Poland] sales exchange rate for the currency in question applicable on the invoice date.
- TERMS OF PAYMENT
6.1 Payment shall be made on the basis of invoices issued by the Seller on the day of sale of goods or performance of services.
6.2 Invoices shall be payable in cash or by wire transfer before the Purchaser takes delivery of the goods or before delivery to the carrier or before performance of the service, unless otherwise agreed by the Parties in writing. The Seller may make the consent to make payment after acceptance or release of goods or performance of a service conditional on the Purchaser securing the payment in the manner indicated by the Seller.
6.3 In the event of non-payment within the agreed period as specified in the invoice, the statutory interest for delay in commercial transactions will be charged on the unpaid amounts.
6.4 The Goods shall remain the property of the Seller until full payment of their basic price and any additional costs such as transport, packaging, storage costs, etc. have been received.
If payment is not made within the agreed period, the Seller may take possession of the goods at the Purchaser’s sole expense.
- RETURN OF GOODS
7.1 Returns of goods can only take place after prior written approval of the Seller.
When requesting a refund, the customer must provide the invoice number and date, or else the request will not be processed.
7.2 Returns of goods will not be accepted:
– in damaged or incorrect packaging,
– elements previously installed,
– goods specially imported to order for a particular customer.
Return shipment must be made at the Purchaser’s expense within the time and to the address indicated by the Seller. The risk of accidental loss of the shipment shall pass to the Seller at the time of delivery and unloading at the place indicated by the Seller.
- DEDUCTION AND ASSIGNMENT
The Seller shall be entitled to deduct his debts, also those not due, with the Purchaser’s debts towards the Seller
The Seller shall be entitled to assign the debts due from the Purchaser at its own discretion and without the consent of the Purchaser.
The Purchaser may not make any deductions of his debts from the Seller or assign them without the express written consent of the Seller.
- DRAWINGS AND DOCUMENTATION
All intellectual property rights and industrial property rights related to the subject of sale or delivery, in particular drawings and other technical documentation shall be owned by the Seller. The technical documentation and other technical information may not be modified, copied, reproduced, or made available without the written consent of the Seller.
- PRODUCT DEVELOPMENTS
The Seller reserves the right to make changes to its Products without notice if such modifications can be made without altering the agreed technical specifications.
- QUALITY AND QUANTITY COMPLAINTS
11.1 Complaints (quantitative and qualitative deficiencies) of the received goods shall be immediately reported by the Purchaser to the Seller in writing, specifying the number and date of invoice, condition of packaging, specification of the questioned products and concise specification of defects and quantitative deficiencies.
Complaints regarding incomplete or incorrect delivery, or visible defects, which are not reported in writing within 3 days of receipt of the goods, will not be accepted.
11.2 The Purchaser is obliged to check each purchased item carefully before installing or using it, under penalty of losing warranty rights or rights due to non-performance or improper performance of the Agreement.
11.3. Defects and damage to the goods revealed during installation and operation will be claimed in accordance with the procedure and principles as described in section
- WARRANTY AND LIABILITY
12.1 The Seller shall grant the Purchaser a warranty for the goods sold under the terms and conditions granted by the manufacturer of a given product.
The Purchaser is obliged to return the claimed goods to the Seller in order to hand them over to the manufacturer, whereby the cost of disassembly and reassembly after the complaint procedure shall be covered by the Purchaser.
For the final recognition or refusal of a complaint under the warranty, the decision of the manufacturer of the respective product is binding.
The Seller provides a 12-month warranty on equipment manufactured by AC PROREF.
12.2 The warranty does not cover damage resulting from incorrect and/or non-compliant installation, use, storage and maintenance of the equipment, any alterations and structural changes made by unauthorised persons.
The Seller’s warranty liability will lapse if the seals or other protective devices on the unit are broken.
12.3 The warranty does not cover damage caused by incorrect operation of the unit due to incorrect selection of the unit or incorrect construction of the installation in which the unit is installed.
12.4 Complaints of products which are not manufactured by the Seller, shall be addressed to their manufacturer in accordance with the applicable claim handling time.
12.5 The Seller will bear the costs of any accepted warranty complaints.
12.6 Any delay in payment of all or part of the price payable to the Seller on account of sale, delivery or service shall result in the termination of the Seller’s liability under the warranty.
12.7 The Seller is not liable for any damages incurred by the Purchaser as a result of the defect (including those resulting from oil or refrigerant leakage and charges for refrigerant emissions into the atmosphere) during and after the warranty period.
12.8 All claims for damages of the Purchaser against the Seller on account of warranty or incorrect execution or non-performance of the Agreement shall be excluded.
12.9 The Seller’s liability under warranty is excluded.
12.10. In cases in which the Seller’s liability is not excluded on the basis of the Agreement or GTCS, it shall be limited to the value of the Agreement concluded between the Parties.
12.11. If the Purchaser submits an unjustified complaint, the Purchaser shall bear the costs of such complaint. The working hours of the Seller’s service are determined individually. The Purchaser will pay the costs of unjustified complaint within 7 days after receiving the invoice from the Seller.
- PRODUCT RIGHTS
13.1 The Purchaser shall not acquire any intellectual or industrial property rights in the form of licences, patents, copyrights, trademarks.
13.2 In the event that the Software Product is a software product in its entirety, or the software product is part of a software product, the Purchaser shall only acquire a licence to use the software product for the purpose for which it is intended in accordance with the user manual.
- JURISDICTION
Any disputes between the Parties shall be settled by the common court having jurisdiction over the Seller’s registered office.
The GTCS shall enter into force on 1 March 2019. The General Terms and Conditions of Sale in force on the date of its conclusion shall apply to Agreements concluded before the GTCS comes into force.
OGÓLNE WARUNKI UMOWY
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Ogólne Warunki Umowy mają zastosowanie do umów sprzedaży, dostawy lub usług oferowanych przez AC PROREF Sp. Z o.o. (zwaną dalej „Sprzedającym”). Ogólne Warunki Umowy nie mają zastosowania umów zawartych z konsumentami.
Wszelkie zmiany, odstępstwa i wyłączenia w zakresie obowiązywania Ogólnych Warunków Umowy wymagają pisemnej zgody Sprzedającego pod rygorem nieważności.
Zastosowanie ogólnych warunków stosowanych przez Kupujących wymaga pisemnej zgody Sprzedającego i to ze szczegółowym wskazaniem zakresu obowiązywania tych warunków, pod rygorem nieważności.
W przypadku nieważności któregokolwiek z punktów, pozostałe warunki pozostają wiążące.
- OFERTA
2.1. Wszelkie cenniki, katalogi, dokumentacja oraz materiały promocyjne udostępniane przez Sprzedającego, a także „Ogólne warunki umowy”, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
2.2. Umowa zostaje zawarta w chwili potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia Kupującego do realizacji. Potwierdzenie następuje w formie przewidzianej w OWU.
2.3. W przypadku uzyskania przez Sprzedającego informacji o złej sytuacji finansowej Kupującego, Sprzedający może wedle własnego wyboru:
- odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym i to z przyczyn leżących po stronie Kupującego,
- zażądać od Kupującego wskazanego przez siebie dodatkowego zabezpieczenia wykonania umowy i wstrzymać się z wykonaniem umowy do czasu złożenia przez Kupującego wskazanego zabezpieczenia.
- ZAMÓWIENIE
3.1. Zamówienie Kupującego może być złożone
- na piśmie,
- za pośrednictwem faksu,
- mailem,
i powinno wyszczególniać:
- nazwę towaru i/lub numer katalogowy,
- ilość towaru,
- cenę i warunki płatności
- termin realizacji,
- a także numer oferty Sprzedającego, jeżeli oferta taka została złoż
Sprzedający zastrzega sobie możliwość nie odpowiadania na zamówienia, które nie spełniają powyższych warunków. W miarę możliwości Sprzedający wyjaśni z Kupującym wątpliwości dotyczące zamówienia.
3.2. Umowa zostaje zawarta w chwili wskazanej w pkt 2.2 OWU.
3.3. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, za wyjątkiem przypadków wskazanych w przepisach Kodeksu cywilnego. W przypadku nie odebrania od Sprzedającego przedmiotu sprzedaży/dostawy w terminie wskazanym w zamówieniu albo w umowie lub odmowy przyjęcia takiego przedmiotu przesłanego przez Sprzedającego do Kupującego w terminie ustalonym przez Strony, Sprzedający obciąży Kupującego wynagrodzeniem za przechowanie przedmiotu w wysokości 100,- złotych za każdą rozpoczętą dobę opóźnienia w odbiorze rzeczy przez Kupującego.
3.4. Pkt 3.3 nie wyłącza prawa Sprzedającego do odstąpienia od umowy w przypadku opóźnienia Kupującego w odbiorze przedmiotu. Odstąpienie nie wyłącza roszczenia Sprzedającego do Kupującego z tytułu przechowania przedmiotu.
- WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
4.1. Dane podawane przez Sprzedającego dotyczące wymiarów, wagi, oraz dane techniczne podawane w ofertach są wielkościami orientacyjnymi i dopuszczalne są od nich odstępstwa. Powyższe nie może być traktowane jako błąd Kupującego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
4.2. Ustalone daty realizacji zamówień mają charakter orientacyjny. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Kupującego wskutek opóźnienia w dostawie spowodowane przyczynami niezależnymi od Kupującego.
Sprzedający nie odpowiada za kary umowne obciążającego Kupującego na rzecz jego kontrahenta lub za inne roszczenia podnoszone przez kontrahenta wobec Kupującego z tytułu opóźnienia w dostawie Urządzeń. Odstąpienie od umowy przez Kupującego z powodu opóźnienia dopuszczalne jest tylko za zgoda Sprzedającego.
4.3. Sprzedający nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia, jeżeli nastąpiło to na skutek działania siły wyższej, strajku, pożaru, działań władz czy z innych przyczyn będących poza kontrolą Sprzedającego.
4.4. Kupujący zobowiązany jest sprawdzać stan przesyłek w chwili dostarczenia ich przez przewoźników i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków lub uszkodzeń, podjąć działania w celu wyegzekwowania rekompensaty za szkody w stosunku do przewoźnika, w określonych prawem formach i terminach, zabezpieczyć przesyłki oraz poinformować niezwłocznie Sprzedającego o wszelkich stwierdzonych uchybieniach.
4.5 Ryzyko przypadkowej utraty rzeczy przechodzi na Kupującego w chwili wydania przez Sprzedającego przedmiotu umowy przewoźnikowi.
- CENY
5.1. Podawane przez Sprzedającego ceny cennikowe są cenami netto, loco magazyn Sprzedającego i nie uwzględniają kosztów transportu. Na zapytanie Kupującego, Sprzedający poinformuje go o ewentualnych kosztach transportu do miejsca wskazanego przez Kupującego.
5.2. Ceny i warunki dostawy mogą ulegać zmianom bez uprzedniego powiadomienia, o ile nie zostały uprzednio zatwierdzone przez Sprzedającego w formie pisemnego potwierdzenia zamówienia.
5.3. Ceny towarów podawane w walutach obcych mogą być fakturowane w tych walutach lub będą przeliczane na złote polskie według kursu sprzedaży NBP danej waluty obowiązującego w dniu wystawienia faktury.
- WARUNKI PŁATNOŚCI
6.1. Płatność dokonywana jest na podstawie faktur wystawianych przez Sprzedającego w dniu sprzedaży towaru lub wykonania usługi.
6.2. Faktury płatne są gotówką lub przelewem przed odbiorem towaru przez Kupującego lub przed wydaniem go przewoźnikowi lub przed wykonaniem usługi, chyba że Strony na piśmie postanowią inaczej. Sprzedający może uzależnić zgodę na dokonanie płatności po odbiorze lub wydaniu towaru albo wykonaniu usługi od zabezpieczenia przez Kupującego płatności w sposób wskazany przez Sprzedającego.
6.3. W przypadku niezapłacenia należności w uzgodnionym, określonym na fakturze terminie, od niezapłaconych należności naliczane będą odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych.
6.4. Towar pozostaje własnością Sprzedającego, aż do czasu otrzymania pełnej zapłaty jego ceny podstawowej oraz ewentualnych dodatkowych kosztów takich jak transport, opakowanie, koszty składowania, i inne.
W przypadku nie dokonania płatności w uzgodnionych terminach Sprzedający będzie mógł ponownie przejąć w posiadanie towary znajdujące się w dyspozycji Kupującego na wyłączny koszt tego ostatniego.
- ZWROT TOWARU
7.1. Zwroty towaru mogą nastąpić wyłącznie po uprzedniej pisemnej akceptacji Sprzedającego.
Występując o zwrot klient obowiązany jest podać numer i datę faktury, pod rygorem nierozpatrzenia przedmiotowego wniosku.
7.2. Nie będą przyjmowane zwroty towarów:
– w uszkodzonym albo nieprawidłowym opakowaniu,
– elementy uprzednio zamontowane,
– towary sprowadzone specjalnie na zamówienie danego klienta.
Wysyłka zwrotna musi być dokonana na koszt Kupującego w terminie i na adres wskazany przez Sprzedającego. Ryzyko przypadkowej utraty przesyłki przechodzi na Sprzedającego w chwili jej dostarczenia i wyładowania w miejscu wskazanym przez Sprzedającego.
- POTRĄCENIA I CESJA
Sprzedający jest uprawniony do potrącenia swoich wierzytelności, również tych niewymagalnych, z wierzytelnościami Kupującego względem Sprzedającego
Sprzedający uprawniony jest do dokonania cesji wierzytelności należnych od Kupującego wedle własnego uznania i bez zgody Kupującego.
Kupujący nie może dokonywać żadnych potrąceń swoich należności od Sprzedającego lub dokonywać ich cesji bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedającego.
- RYSUNKI I DOKUMENTACJA
Wszelkie prawa własności intelektualnej oraz własności przemysłowej związane z przedmiotem sprzedaży lub dostawy, a szczególności rysunki oraz inna dokumentacja techniczna stanowią własność Sprzedającego. Dokumentacja techniczna i inne informacje techniczne, nie mogą być modyfikowane, kopiowane, reprodukowane lub udostępniane bez pisemnej zgody Sprzedającego .
- ZMIANY W PRODUKTACH
Sprzedający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w swoich Produktach bez powiadomienia, jeżeli takie modyfikacje mogą zostać dokonane bez zmiany uzgodnionych specyfikacji technicznych.
- REKLAMACJE JAKOŚCIOWE I ILOŚCIOWE
11.1. Reklamacje (braki ilościowe i jakościowe) otrzymanych towarów Kupujący będzie niezwłocznie zgłaszał Sprzedającemu na piśmie, z podaniem numeru i daty faktury, stanu opakowań, specyfikacji kwestionowanych wyrobów oraz zwięzłym określeniem wad i braków ilościowych.
Reklamacje dotyczące niepełnej lub nieprawidłowej dostawy, albo widocznych braków, których zgłoszenie pisemne nie wpłynie w terminie do 3 dni od otrzymania towaru nie będą uwzględniane.
11.2. Każdą zakupioną sztukę towaru przed zainstalowaniem albo zastosowaniem Kupujący obowiązany jest dokładnie sprawdzić, pod rygorem utraty uprawnień z gwarancji lub z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy.
11.3. Wady i uszkodzenia towaru ujawnione w trakcie montażu i eksploatacji, reklamowane będą w trybie i na zasadach jak w punkcie 12.1.
- GWARANCJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
12.1. Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji na sprzedawane towary, na warunkach i zasadach udzielanych przez producenta danego wyrobu.
Kupujący jest zobowiązany do zwrócenia Sprzedającemu reklamowanych towarów, w celu przekazania ich do producenta, przy czym koszt ich demontażu i ponownego zamontowania po przeprowadzeniu postępowania reklamacyjnego pokrywa Kupujący.
Dla ostatecznego uznania lub odmowy roszczenia w ramach gwarancji wiążąca jest decyzja producenta danego wyrobu.
Sprzedający udziela 12 m-cy gwarancji na urządzenia wyprodukowane przez AC PROREF.
12.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego i/lub niezgodnego z instrukcją montażu, użytkowania, przechowywania i konserwacji urządzeń, wszelkich przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osoby niepowołane.
Odpowiedzialność gwarancyjna sprzedającego wygasa w przypadku zerwania plomb lub innych zabezpieczeń na urządzeniu.
12.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego działania urządzenia spowodowanego nieprawidłowym doborem urządzenia lub nieprawidłową budową instalacji w której urządzenie zostało zamontowane.
12.4. Reklamacje wyrobów, których Sprzedawca nie jest producentem, kierowane będą do ich producenta z zachowaniem obowiązujących terminów załatwienia reklamacji.
12.5. Koszty uznanych reklamacji objętych gwarancją obciążają Sprzedającego.
12.6. Opóźnienie w płatności całości lub części ceny należnej Sprzedającemu z tytułu sprzedaży, dostawy lub usługi powoduje wygaśnięcie odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu gwarancji.
12.7. Sprzedający nie odpowiada za żadne szkody poniesione przez Kupującego w wyniku wady (również te wynikające z wycieku oleju lub czynnika chłodniczego, a także opłat za emisję czynnika do atmosfery) w okresie gwarancji i po jego zakończeniu.
12.8. Wyłącza się wszelkie roszczenia odszkodowawcze Kupującego wobec Sprzedającego z tytułu gwarancji lub niewłaściwego wykonania lub niewykonania umowy.
12.9. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
12.10. W przypadkach, w których odpowiedzialność Sprzedającego nie jest wyłączona na podstawie umowy lub OWU, jest ona ograniczona do wartości umowy zawartej pomiędzy Stronami.
12.11. W przypadku zgłoszenia przez Kupującego nieuzasadnionej reklamacji, Kupujący zobowiązany jest ponieść koszty tej reklamacji. Godzina pracy serwisu Sprzedającego wynosi ……. złotych netto powiększone o obowiązujący podatek od towarów i usług. Kupujący zapłaci koszty nieuzasadnionej reklamacji w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Sprzedającego faktury.
- PRAWA DO PRODUKTÓW
13.1 Kupujący nie nabywa żadnych praw własności intelektualnej lub własności przemysłowej w formie licencji, patentów, praw autorskich, znaków towarowych.
13.2 W przypadku gdy Produktem w całości jest oprogramowanie, lub oprogramowanie jest częścią produktu, Kupujący nabywa jedynie licencję na używanie oprogramowania dla celów do jakich zostało ono przeznaczone zgodnie instrukcją obsługi.
- WŁAŚCIWOŚCI SĄDU
Wszelkie spory pomiędzy Stronami podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego.
OWU wchodzi w życie z dniem 1 marca 2019 roku. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie OWU zastosowanie mają Ogólne Warunki Sprzedaży obowiązujące w dniu jej zawarcia.
INFORMACJA SKIEROWANA DO OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z USŁUG FIRMY AC PROREF SP. Z O.O.
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
-
- Administratorem Twoich danych osobowych będzie AC PROREF Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: ul. Drzymały 30 63-940 Bojanowo, e-mailowo: biuro@acproref.pl, telefonicznie 655469633
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit b i c w celu wykonania umowy oraz udokumentowania i wystawienia dokumentu sprzedaży towaru lub wykonanej usługi.
- Twoje dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi np.: sądy, organy ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.
- Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, możesz je sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Masz także prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Podanie danych jest wymogiem umownym oraz określonym prawem. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli realizować z Tobą umowy i wystawić dokumentu sprzedaży towaru lub wykonanej usługi.
- Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
INFORMACJA SKIEROWANA DO OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z USŁUG FIRMY AC PROREF SP. Z O.O.
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
-
- Administratorem Twoich danych osobowych będzie AC PROREF Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: ul. Drzymały 30 63-940 Bojanowo, e-mailowo: biuro@acproref.pl, telefonicznie 655469633
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit b i c w celu wykonania umowy oraz udokumentowania i wystawienia dokumentu sprzedaży towaru lub wykonanej usługi.
- Twoje dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi np.: sądy, organy ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.
- Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, możesz je sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Masz także prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Podanie danych jest wymogiem umownym oraz określonym prawem. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli realizować z Tobą umowy i wystawić dokumentu sprzedaży towaru lub wykonanej usługi.
- Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
Inżynier Konstruktor Urządzeń chłodniczych
Rodzaj umowy : o pracę
Wymagania:
- Umiejętność obsługi programów projektowych 3D (zwłaszcza Solidworks),
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- Umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielność,
- Dynamizm w działaniu, operatywność i zaangażowanie,
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
Zadania:
- Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej oraz wprowadzanie zmian w dokumentacji technicznej zgodnie z wymaganiami klienta,
- Współpraca z Działem Produkcji (nadzór nad wytwarzanymi wyrobami , weryfikacja dokumentacji konstrukcyjnych),
- Optymalizacja procesu projektowania i konstruowania oraz kosztów wynikających z przyjętych rozwiązań),
- Techniczne wsparcie dla pozostałych działów w firmie
Inżynier wsparcia sprzedaży chłodnictwa
Rodzaj umowy: o pracę
Wymagania:
- Znajomość zagadnień technicznych z zakresu chłodnictwa
- Umiejętność wyciągania wniosków i analizowania zebranych informacji
- Samodzielność w działaniu
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Umiejętność organizacji czasu pracy
- Wykształcenie wyższe techniczne (może być w trakcie studiów)
Zadania:
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Dobór części zamiennych
- Współpraca z Działem Konstrukcji
- Kontakt z dostawcami
Wymagania:
Zadania:
“Stanowisko”
Wymagania:
Zadania:
Korzystamy z produktów renomowanych światowych dostawców. Komponenty przeznaczone do pracy z różnymi czynnikami chłodniczymi. Bogate zaplecze magazynowe.
Wir verwenden Produkte von renommierten globalen Lieferanten. Komponenten, die zur Verwendung verschiedenen Kältemitteln ausgelegt sind. Hoche Lagerbestande.
Posiadamy w ofercie klimatyzatory marki Sinclair:
Urządzenia są wyposażone w sprężarki inverterowe i pracują na ekologicznym czynniku R32
Wir bieten SINCLAR-Klimageräte an:
Urządzenia są wyposażone w sprężarki inverterowe i pracują na ekologicznym czynniku R32
Die Firma AC PROREF Sp. z o.o. bietet Kühlaggregate, Kompressoren, Kühler, Automations- und Kühlarmaturen sowie viele andere Komponenten an. Wir fertigen Kompressorsätze, Verflüssigungssätze, Kältemaschinen und Aggregate für Lüftungsgeräte.
Um einen umfassenden Kundenservice zu gewährleisten, bieten wir auch alle Materialien und Werkzeuge an, die für die Montage und Wartung von Kühlgeräten erforderlich sind.
Wir bieten SINCLAR-Klimageräte an: Klimaanlagen (Wand-, Decken-, Kassetten-, Kanal- und Multi-Typ, SDV-System, tragbare Klimaanlagen), Luftentfeuchter und Luftreiniger.
Unser Angebot umfasst sowohl bewährte Lösungen als auch innovative Ideen, deren Umsetzung auf zertifizierten Technologien basiert. Alle von uns vertriebenen Produkte tragen die CE-Kennzeichnung.
Unsere Lieferanten sind weltweit anerkannte Produzenten
Firma AC PROREF sp. z o.o. posiada w ofercie agregaty chłodnicze, sprężarki, chłodnice, automatykę i armaturę chłodniczą oraz wiele innych. Zajmujemy się produkcją zespołów sprężarkowych, agregatów skraplających, chillerów oraz agregatów do central wentylacyjnych.
Dbając o kompleksową obsługę klientów oferujemy również wszelkie materiały i narzędzia niezbędne do montażu i obsługi serwisowej urządzeń chłodniczych.
W ofercie posiadamy urządzenia klimatyzacyjne marki Sinclair: klimatyzatory (ścienne, przypodłogowo-podsufitowe, kasetonowe, kanałowe oraz typu Multi oraz system SDV, klimatyzatory przenośne), osuszacze oraz oczyszczacze powietrza.
W naszej ofercie znajdują się zarówno sprawdzone rozwiązania jak i innowacyjne pomysły, których realizowanie oparte jest na certyfikowanych technologiach, a sprzedawane przez nas produkty posiadają oznakowanie CE.
Naszymi dostawcami są
AC PROREF Sp. z o.o. jest polską firmą handlowo-produkcyjno-inżynieryjną, funkcjonującą od 1 maja 2012 roku, wcześniej pod nazwą AC PROREF Anna Celka.
Celem firmy jest dostarczanie na rynek polski i europejski profesjonalnych urządzeń chłodniczych o najlepszych parametrach technicznych i użytkowych, które charakteryzuje wysoka jakość, wydajność i niezawodność. W trosce o środowisko naturalne w ofercie firmy znajdują się urządzenia pracujące na czynniku naturalnym CO2. Firma posiada rozwijającą się przestrzeń produkcyjno-magazynową, stale zwiększa zatrudnienie, a wieloletnie doświadczenie kadry inżynierskiej pozwala na spełnianie indywidualnych potrzeb klientów i konkurowanie z europejskimi producentami.
Szereg uprawnień i certyfikatów potwierdza, że produkowane przez firmę urządzenia chłodnicze spełniają najwyższe wymagania techniczne, są zgodne z normami europejskimi oraz są najwyższej jakości. Każdy z oferowanych produktów posiada oznakowanie CE.
W ofercie posiadamy produkowane przez nas zespoły sprężarkowe, agregaty chłodnicze, agregaty do central wentylacyjnych oraz chillery, również o konstrukcji zamkniętej – w obudowie. Znajdują one zastosowanie w zakładach przemysłowych, spożywczych, farmaceutycznych, sklepach wielkopowierzchniowych i innych.
Ponadto AC PROREF współpracuje z wieloma znanymi i cenionymi producentami komponentów chłodniczych oraz specjalistycznych urządzeń z zakresu chłodnictwa i klimatyzacji, będąc ich dystrybutorem.
AC PROREF Sp. z o.o. ist ein polnisches Handels-, Produktions- und Ingenieurunternehmen, das am 1. Mai 2012 unter dem Namen AC PROREF Anna Celka gegründet wurde.
Ziel des Unternehmens ist es, dem polnischen und europäischen Markt professionelle und polnische Kältetechnik mit den besten technischen und funktionalen Parametern anzubieten, die sich durch hohe Qualität, Effizienz und Zuverlässigkeit auszeichnen.
Der Umwelt zuliebe umfasst das Angebot des Unternehmens die Kälteanlagen, welche mit natürlichem CO₂ arbeiten.
Das Unternehmen verfügt über eine wachsende Produktions- und Lagerfläche, steigert ständig die Beschäftigung und die langjährige Erfahrung des technischen Personals ermöglicht es uns, die individuellen Kundenbedürfnisse zu erfüllen und mit europäischen Herstellern zu konkurrieren.
Eine Reihe von Berechtigungen und Zertifikaten bestätigen, dass die vom Unternehmen hergestellten Kältegeräte laut europäischen Normen den höchsten technischen Anforderungen entsprechen und von höchster Qualität sind.
Jedes der angebotenen Produkte trägt die CE-Kennzeichnung.
Wir bieten Verdichtersätze, Kühlaggregate, Aggregate für Lüftungszentrale und Flüssigkeitskühler, auch in geschlossener Bauweise mit Gehäuse. Sie werden in der Industrie, Lebensmittelwirtschaft, Pharmabranche und Supermärkten eingesetzt.
Darüber hinaus kooperiert AC PROREF mit vielen bekannten Herstellern von Kältekomponenten, spezialisierten Kälte- und Klimaanlagen als deren Vertriebshändlern.
We are manufacturer and distributor of cooling equipment. Our goal is to supply installers and service companies with professional cooling equipment and A/C from best brands.
AC PROREF products are high quality, efficent and reliable.
See our full offer now!
Wir sind ein Hersteller und Vertreiber von Kälteanlagen. Unser Ziel ist die Service- und Montageunternehmen mit professionellen Kühl- und Klimaanlagen der besten Marken auszustatten.
.
Die von AC PROREF angebotenen Geräte zeichnen sich durch hohe Qualität, Effizienz und Zuverlässigkeit aus
Sehen Sie jetzt unser gesamtes Angebot!
INFORMACJA SKIEROWANA DO OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z USŁUG FIRMY AC PROREF SP. Z O.O.
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
-
- Administratorem Twoich danych osobowych będzie AC PROREF Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: ul. Drzymały 30 63-940 Bojanowo, e-mailowo: biuro@acproref.pl, telefonicznie 655469633
- Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit b i c w celu wykonania umowy oraz udokumentowania i wystawienia dokumentu sprzedaży towaru lub wykonanej usługi.
- Twoje dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi np.: sądy, organy ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, następnie zostaną usunięte.
- Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, możesz je sprostować, gdy zachodzi taka konieczność. Masz także prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Podanie danych jest wymogiem umownym oraz określonym prawem. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli realizować z Tobą umowy i wystawić dokumentu sprzedaży towaru lub wykonanej usługi.
- Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
-
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
Inżynier Konstruktor Urządzeń chłodniczych
Rodzaj umowy : o pracę
Wymagania:
- Umiejętność obsługi programów projektowych 3D (zwłaszcza Solidworks),
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- Umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielność,
- Dynamizm w działaniu, operatywność i zaangażowanie,
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
Zadania:
- Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej oraz wprowadzanie zmian w dokumentacji technicznej zgodnie z wymaganiami klienta,
- Współpraca z Działem Produkcji (nadzór nad wytwarzanymi wyrobami , weryfikacja dokumentacji konstrukcyjnych),
- Optymalizacja procesu projektowania i konstruowania oraz kosztów wynikających z przyjętych rozwiązań),
- Techniczne wsparcie dla pozostałych działów w firmie.
- CV z uwzględnieniem klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” można kierować na adres e-mail: praca@acproref.pl
Inżynier wsparcia sprzedaży chłodnictwa
Rodzaj umowy: o pracę
Wymagania:
- Znajomość zagadnień technicznych z zakresu chłodnictwa
- Umiejętność wyciągania wniosków i analizowania zebranych informacji
- Samodzielność w działaniu
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Umiejętność organizacji czasu pracy
- Wykształcenie wyższe techniczne (może być w trakcie studiów
Zadania:
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Dobór części zamiennych
- Współpraca z Działem Konstrukcji
- Kontakt z dostawcami
- CV z uwzględnieniem klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” można kierować na adres e-mail: praca@acproref.pl
OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
Ogólne Warunki Sprzedaży mają zastosowanie do umów sprzedaży, dostawy lub usług oferowanych przez AC PROREF Sp. Z o.o. (zwaną dalej „Sprzedającym”). Ogólne Warunki Sprzedaży nie mają zastosowania umów zawartych z konsumentami.
Wszelkie zmiany, odstępstwa i wyłączenia w zakresie obowiązywania Ogólnych Warunków Sprzedaży wymagają pisemnej zgody Sprzedającego pod rygorem nieważności.
Zastosowanie ogólnych warunków stosowanych przez Kupujących wymaga pisemnej zgody Sprzedającego i to ze szczegółowym wskazaniem zakresu obowiązywania tych warunków, pod rygorem nieważności.
W przypadku nieważności któregokolwiek z punktów, pozostałe warunki pozostają wiążące.
- OFERTA
2.1. Wszelkie cenniki, katalogi, dokumentacja oraz materiały promocyjne udostępniane przez Sprzedającego, a także „Ogólne warunki sprzedaży”, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
2.2. Umowa zostaje zawarta w chwili potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia Kupującego do realizacji. Potwierdzenie następuje w formie przewidzianej w OWS.
2.3. W przypadku uzyskania przez Sprzedającego informacji o złej sytuacji finansowej Kupującego, Sprzedający może wedle własnego wyboru:
- odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym i to z przyczyn leżących po stronie Kupującego,
- zażądać od Kupującego wskazanego przez siebie dodatkowego zabezpieczenia wykonania umowy i wstrzymać się z wykonaniem umowy do czasu złożenia przez Kupującego wskazanego zabezpieczenia.
- ZAMÓWIENIE
3.1. Zamówienie Kupującego może być złożone
- na piśmie,
- za pośrednictwem faksu,
- mailem,
i powinno wyszczególniać:
- nazwę towaru i/lub numer katalogowy,
- ilość towaru,
- cenę i warunki płatności
- termin realizacji,
- a także numer oferty Sprzedającego, jeżeli oferta taka została złożona
Sprzedający zastrzega sobie możliwość nie odpowiadania na zamówienia, które nie spełniają powyższych warunków. W miarę możliwości Sprzedający wyjaśni z Kupującym wątpliwości dotyczące zamówienia.
3.2. Umowa zostaje zawarta w chwili wskazanej w pkt 2.2 OWS.
3.3. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, za wyjątkiem przypadków wskazanych w przepisach Kodeksu cywilnego. W przypadku nie odebrania od Sprzedającego przedmiotu sprzedaży/dostawy w terminie wskazanym w zamówieniu albo w umowie lub odmowy przyjęcia takiego przedmiotu przesłanego przez Sprzedającego do Kupującego w terminie ustalonym przez Strony, Sprzedający obciąży Kupującego wynagrodzeniem za przechowanie przedmiotu w wysokości 100,- złotych za każdą rozpoczętą dobę opóźnienia w odbiorze rzeczy przez Kupującego.
3.4. Pkt 3.3 nie wyłącza prawa Sprzedającego do odstąpienia od umowy w przypadku opóźnienia Kupującego w odbiorze przedmiotu. Odstąpienie nie wyłącza roszczenia Sprzedającego do Kupującego z tytułu przechowania przedmiotu.
- WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
4.1. Dane podawane przez Sprzedającego dotyczące wymiarów, wagi, oraz dane techniczne podawane w ofertach są wielkościami orientacyjnymi i dopuszczalne są od nich odstępstwa. Powyższe nie może być traktowane jako błąd Kupującego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
4.2. Ustalone daty realizacji zamówień mają charakter orientacyjny. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Kupującego wskutek opóźnienia w dostawie spowodowane przyczynami niezależnymi od Kupującego.
Sprzedający nie odpowiada za kary umowne obciążającego Kupującego na rzecz jego kontrahenta lub za inne roszczenia podnoszone przez kontrahenta wobec Kupującego z tytułu opóźnienia w dostawie Urządzeń. Odstąpienie od umowy przez Kupującego z powodu opóźnienia dopuszczalne jest tylko za zgoda Sprzedającego.
4.3. Sprzedający nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia, jeżeli nastąpiło to na skutek działania siły wyższej, strajku, pożaru, działań władz czy z innych przyczyn będących poza kontrolą Sprzedającego.
4.4. Kupujący zobowiązany jest sprawdzać stan przesyłek w chwili dostarczenia ich przez przewoźników i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków lub uszkodzeń, podjąć działania w celu wyegzekwowania rekompensaty za szkody w stosunku do przewoźnika, w określonych prawem formach i terminach, zabezpieczyć przesyłki oraz poinformować niezwłocznie Sprzedającego o wszelkich stwierdzonych uchybieniach.
4.5 Ryzyko przypadkowej utraty rzeczy przechodzi na Kupującego w chwili wydania przez Sprzedającego przedmiotu umowy przewoźnikowi.
- CENY
5.1. Podawane przez Sprzedającego ceny cennikowe są cenami netto, loco magazyn Sprzedającego i nie uwzględniają kosztów transportu. Na zapytanie Kupującego, Sprzedający poinformuje go o ewentualnych kosztach transportu do miejsca wskazanego przez Kupującego.
5.2. Ceny i warunki dostawy mogą ulegać zmianom bez uprzedniego powiadomienia, o ile nie zostały uprzednio zatwierdzone przez Sprzedającego w formie pisemnego potwierdzenia zamówienia.
5.3. Ceny towarów podawane w walutach obcych mogą być fakturowane w tych walutach lub będą przeliczane na złote polskie według kursu sprzedaży NBP danej waluty obowiązującego w dniu wystawienia faktury.
- WARUNKI PŁATNOŚCI
6.1. Płatność dokonywana jest na podstawie faktur wystawianych przez Sprzedającego w dniu sprzedaży towaru lub wykonania usługi.
6.2. Faktury płatne są gotówką lub przelewem przed odbiorem towaru przez Kupującego lub przed wydaniem go przewoźnikowi lub przed wykonaniem usługi, chyba że Strony na piśmie postanowią inaczej. Sprzedający może uzależnić zgodę na dokonanie płatności po odbiorze lub wydaniu towaru albo wykonaniu usługi od zabezpieczenia przez Kupującego płatności w sposób wskazany przez Sprzedającego.
6.3. W przypadku niezapłacenia należności w uzgodnionym, określonym na fakturze terminie, od niezapłaconych należności naliczane będą odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych. W przypadku braku płatności, po upływie 30 dni od dnia odbioru wezwania do zapłaty nieuregulowana należność może zostać wpisana do rejestru KRD.
6.4. Towar pozostaje własnością Sprzedającego, aż do czasu otrzymania pełnej zapłaty jego ceny podstawowej oraz ewentualnych dodatkowych kosztów takich jak transport, opakowanie, koszty składowania, i inne.
W przypadku nie dokonania płatności w uzgodnionych terminach Sprzedający będzie mógł ponownie przejąć w posiadanie towary znajdujące się w dyspozycji Kupującego na wyłączny koszt tego ostatniego.
- ZWROT TOWARU
7.1. Zwroty towaru mogą nastąpić wyłącznie po uprzedniej pisemnej akceptacji Sprzedającego.
Występując o zwrot klient obowiązany jest podać numer i datę faktury, pod rygorem nierozpatrzenia przedmiotowego wniosku.
7.2. Nie będą przyjmowane zwroty towarów:
– w uszkodzonym albo nieprawidłowym opakowaniu,
– elementy uprzednio zamontowane,
– towary sprowadzone specjalnie na zamówienie danego klienta.
Wysyłka zwrotna musi być dokonana na koszt Kupującego w terminie i na adres wskazany przez Sprzedającego. Ryzyko przypadkowej utraty przesyłki przechodzi na Sprzedającego w chwili jej dostarczenia i wyładowania w miejscu wskazanym przez Sprzedającego.
- POTRĄCENIA I CESJA
Sprzedający jest uprawniony do potrącenia swoich wierzytelności, również tych niewymagalnych, z wierzytelnościami Kupującego względem Sprzedającego
Sprzedający uprawniony jest do dokonania cesji wierzytelności należnych od Kupującego wedle własnego uznania i bez zgody Kupującego.
Kupujący nie może dokonywać żadnych potrąceń swoich należności od Sprzedającego lub dokonywać ich cesji bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedającego.
- RYSUNKI I DOKUMENTACJA
Wszelkie prawa własności intelektualnej oraz własności przemysłowej związane z przedmiotem sprzedaży lub dostawy, a szczególności rysunki oraz inna dokumentacja techniczna stanowią własność Sprzedającego. Dokumentacja techniczna i inne informacje techniczne, nie mogą być modyfikowane, kopiowane, reprodukowane lub udostępniane bez pisemnej zgody Sprzedającego .
- ZMIANY W PRODUKTACH
Sprzedający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w swoich Produktach bez powiadomienia, jeżeli takie modyfikacje mogą zostać dokonane bez zmiany uzgodnionych specyfikacji technicznych.
- REKLAMACJE JAKOŚCIOWE I ILOŚCIOWE
11.1. Reklamacje (braki ilościowe i jakościowe) otrzymanych towarów Kupujący będzie niezwłocznie zgłaszał Sprzedającemu na piśmie, z podaniem numeru i daty faktury, stanu opakowań, specyfikacji kwestionowanych wyrobów oraz zwięzłym określeniem wad i braków ilościowych.
Reklamacje dotyczące niepełnej lub nieprawidłowej dostawy, albo widocznych braków, których zgłoszenie pisemne nie wpłynie w terminie do 3 dni od otrzymania towaru nie będą uwzględniane.
11.2. Każdą zakupioną sztukę towaru przed zainstalowaniem albo zastosowaniem Kupujący obowiązany jest dokładnie sprawdzić, pod rygorem utraty uprawnień z gwarancji lub z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy.
11.3. Wady i uszkodzenia towaru ujawnione w trakcie montażu i eksploatacji, reklamowane będą w trybie i na zasadach jak w punkcie
- GWARANCJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
12.1. Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji na sprzedawane towary, na warunkach i zasadach udzielanych przez producenta danego wyrobu.
Kupujący jest zobowiązany do zwrócenia Sprzedającemu reklamowanych towarów, w celu przekazania ich do producenta, przy czym koszt ich demontażu i ponownego zamontowania po przeprowadzeniu postępowania reklamacyjnego pokrywa Kupujący.
Dla ostatecznego uznania lub odmowy roszczenia w ramach gwarancji wiążąca jest decyzja producenta danego wyrobu.
Sprzedający udziela 12 m-cy gwarancji na urządzenia wyprodukowane przez AC PROREF.
12.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego i/lub niezgodnego z instrukcją montażu, użytkowania, przechowywania i konserwacji urządzeń, wszelkich przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osoby niepowołane.
Odpowiedzialność gwarancyjna sprzedającego wygasa w przypadku zerwania plomb lub innych zabezpieczeń na urządzeniu.
12.3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego działania urządzenia spowodowanego nieprawidłowym doborem urządzenia lub nieprawidłową budową instalacji w której urządzenie zostało zamontowane.
12.4. Reklamacje wyrobów, których Sprzedawca nie jest producentem, kierowane będą do ich producenta z zachowaniem obowiązujących terminów załatwienia reklamacji.
12.5. Koszty uznanych reklamacji objętych gwarancją obciążają Sprzedającego.
12.6. Opóźnienie w płatności całości lub części ceny należnej Sprzedającemu z tytułu sprzedaży, dostawy lub usługi powoduje wygaśnięcie odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu gwarancji.
12.7. Sprzedający nie odpowiada za żadne szkody poniesione przez Kupującego w wyniku wady (również te wynikające z wycieku oleju lub czynnika chłodniczego, a także opłat za emisję czynnika do atmosfery) w okresie gwarancji i po jego zakończeniu.
12.8. Wyłącza się wszelkie roszczenia odszkodowawcze Kupującego wobec Sprzedającego z tytułu gwarancji lub niewłaściwego wykonania lub niewykonania umowy.
12.9. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
12.10. W przypadkach, w których odpowiedzialność Sprzedającego nie jest wyłączona na podstawie umowy lub OWU, jest ona ograniczona do wartości umowy zawartej pomiędzy Stronami.
12.11. W przypadku zgłoszenia przez Kupującego nieuzasadnionej reklamacji, Kupujący zobowiązany jest ponieść koszty tej reklamacji. Godzina pracy serwisu Sprzedającego ustalana jest indywidualnie. Kupujący zapłaci koszty nieuzasadnionej reklamacji w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Sprzedającego faktury.
- PRAWA DO PRODUKTÓW
13.1 Kupujący nie nabywa żadnych praw własności intelektualnej lub własności przemysłowej w formie licencji, patentów, praw autorskich, znaków towarowych.
13.2 W przypadku gdy Produktem w całości jest oprogramowanie, lub oprogramowanie jest częścią produktu, Kupujący nabywa jedynie licencję na używanie oprogramowania dla celów do jakich zostało ono przeznaczone zgodnie instrukcją obsługi.
- WŁAŚCIWOŚCI SĄDU
Wszelkie spory pomiędzy Stronami podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego.
OWU wchodzi w życie z dniem 1 marca 2019 roku. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie OWU zastosowanie mają Ogólne Warunki Sprzedaży obowiązujące w dniu jej zawarcia.
Korzystamy z produktów renomowanych światowych dostawców. Komponenty przeznaczone do pracy z różnymi czynnikami chłodniczymi. Bogate zaplecze magazynowe.
Posiadamy w ofercie klimatyzatory marki Sinclair:
Urządzenia są wyposażone w sprężarki inverterowe i pracują na ekologicznym czynniku R32
Die Firma AC PROREF Sp. z o.o. bietet Kühlaggregate, Kompressoren, Kühler, Automations- und Kühlarmaturen sowie viele andere Komponenten an.
Wir fertigen Kompressorsätze, Verflüssigungssätze, Kältemaschinen und Aggregate für Lüftungsgeräte.
Um einen umfassenden Kundenservice zu gewährleisten, bieten wir auch alle Materialien und Werkzeuge an, die für die Montage und Wartung von Kühlgeräten erforderlich sind.
W ofercie posiadamy urządzenia klimatyzacyjne marki Sinclair: klimatyzatory (ścienne, przypodłogowo-podsufitowe, kasetonowe, kanałowe oraz typu Multi oraz system SDV, klimatyzatory przenośne), osuszacze oraz oczyszczacze powietrza.
Wir bieten SINCLAR-Klimageräte an: Klimaanlagen (Wand-, Decken-, Kassetten-, Kanal- und Multi-Typ, SDV-System, tragbare Klimaanlagen), Luftentfeuchter und Luftreiniger.
Unser Angebot umfasst sowohl bewährte Lösungen als auch innovative Ideen, deren Umsetzung auf zertifizierten Technologien basiert. Alle von uns vertriebenen Produkte tragen die CE-Kennzeichnung.
Unsere Lieferanten sind weltweit anerkannte Produzenten
AC PROREF Sp. z o.o. jest polską firmą handlowo-produkcyjno-inżynieryjną, funkcjonującą od 1 maja 2012 roku, wcześniej pod nazwą AC PROREF Anna Celka.
Celem firmy jest dostarczanie na rynek polski i europejski profesjonalnych urządzeń chłodniczych o najlepszych parametrach technicznych i użytkowych, które charakteryzuje wysoka jakość, wydajność i niezawodność. W trosce o środowisko naturalne w ofercie firmy znajdują się urządzenia pracujące na czynniku naturalnym CO2. Firma posiada rozwijającą się przestrzeń produkcyjno-magazynową, stale zwiększa zatrudnienie, a wieloletnie doświadczenie kadry inżynierskiej pozwala na spełnianie indywidualnych potrzeb klientów i konkurowanie z europejskimi producentami.
Szereg uprawnień i certyfikatów potwierdza, że produkowane przez firmę urządzenia chłodnicze spełniają najwyższe wymagania techniczne, są zgodne z normami europejskimi oraz są najwyższej jakości. Każdy z oferowanych produktów posiada oznakowanie CE.
W ofercie posiadamy produkowane przez nas zespoły sprężarkowe, agregaty chłodnicze, agregaty do central wentylacyjnych oraz chillery, również o konstrukcji zamkniętej – w obudowie. Znajdują one zastosowanie w zakładach przemysłowych, spożywczych, farmaceutycznych, sklepach wielkopowierzchniowych i innych.
Ponadto AC PROREF współpracuje z wieloma znanymi i cenionymi producentami komponentów chłodniczych oraz specjalistycznych urządzeń z zakresu chłodnictwa i klimatyzacji, będąc ich dystrybutorem.
Kim jesteśmy
Adres naszej strony internetowej to: https://acproref.pl.
Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy
Komentarze
Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.
Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.
Media
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.
Formularze kontaktowe
Ciasteczka
Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.
Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę.
Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.
Osadzone treści z innych witryn
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
Analiza statystyk
Z kim dzielimy się danymi
Jak długo przechowujemy twoje dane
Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.
Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.
Jakie masz prawa do swoich danych
Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.
Gdzie przesyłamy dane
Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.
Twoje dane kontaktowe
Informacje dodatkowe
Jak chronimy twoje dane?
Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych
Od jakich stron trzecich otrzymujemy dane
Jakie automatyczne podejmowanie decyzji i/lub tworzenie profili przeprowadzamy z użyciem danych użytkownika
Branżowe wymogi regulacyjne dotyczące ujawniania informacji
Jesteśmy producentem i dystrybutorem urządzeń chłodniczych. Naszym celem jest zaopatrywanie firm serwisowych oraz montażowych w profesjonalne urządzenia chłodnicze oraz klimatyzacyjne najlepszych marek.
Oferowane przez AC PROREF urządzenia charakteryzuje wysoka jakość, wydajność i niezawodność.